نظر مخاطبان

نظر شما درباره کارکرد و کاربرد این وبلاگ چیست؟



نظرات شما عزیزان:

آریـوبـرزن
ساعت17:25---22 آبان 1394
زندگــﮯ يعنــﮯ چه؟ يعنــﮯ آرزو كم داشتن
چون قناعت پيشگان روح مكرم داشتن

جامه ــﮯ زيبا بر اندام "شرف" آراستن
غير لفظ آدمــﮯ " معنا ــﮯ آدم " داشتن

قطره ــﮯ اشكـﮯبه شبها ــﮯ عبادت ريختن
بر نگين گونه ها الماس شبنم داشتن

نيمشب ها گردشــﮯ مستانه در باغ نياز
پاكــﮯعيســﮯ گزيدن عطر مريم داشتن

با صفا ــﮯ دل ستردن اشك بــﮯتاب يتيم
در مقام كعبه چشمــﮯ هم به زمزم داشتن

تا برآيد عطر مستــﮯ از دل جام نشاط
در گلاب شادمانــﮯ شربت غم داشتن

مهتر رمز بزرگــﮯ در بشر دانــﮯ كه چيست؟
مردم محتاج را بر خود مقدم داشتن

مهلت ما اندک است وعمر ما بسیار نیست
در چنین فرصت مرا با زندگــﮯ پیکار نیست

سهم ما چون دامنــﮯ گل نیست در گلزار عمر
یار بسیار است اما مهلت دیدار نیست

آب و رنگ زندگــﮯ زیباست در قصر خیال
جلوه ــﮯاین نقش جز بر پرده ــﮯ پندار نیست

با نسیم عشق باغ زندگــﮯ را تازه دار
ورنه کار روزگار کهنه جز تکرار نیست

__مهد ــﮯ سهیلــﮯ __


یه آشنا
ساعت15:18---27 خرداد 1394
سلام
وبِ خوبی دارین، ادامه بدین
به امید موفقیت


آریـوبـرزن
ساعت20:49---14 خرداد 1394
گفتم به مـهد ـﮯ(عج) بر مـن عاشق نـظر کن
گفتا تو هم از معصـیت صرف نظر کن

گفتم به نام نامیت هر دم بنازم
گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم

گفتم که دیـدار تـو باشد آرزویم
گفتا که در کو ـﮯ عـمل کن جستجویم

گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن
گفتا به عـهد بندگـﮯ با حق وفا کن

گفتم به مهد ﮯ(عج) بر من دلخسته رو کن
گفتا ز تقـوا کسب عز و آبرو کن

گفتم دلم با نور ایمان منجلـﮯ کن
گفتا تمسـک بر کتاب و هم عـمل کن

گفتم ز حق دارم تمنا ـﮯ سکینه
گفتا بشو ـﮯ از دل غبار حـقد و کیـنه

گفتم رخت را از من واله مگردان
گفتا دلــﮯ را با سـتم از خود مرنجـان

گفتم به جان مادرت من را دعـا کن
گفتا که جانت پاک از بهـر خـدا کن

گفتم ز هجران تو قلبـﮯ تنگ دارم
گفتا ز قول بـﮯ عـمل من ننـگ دارم

گفتم دمـﮯ با من ز رافت گفتگو کن
گفتا به آب دیـده دل را شستشو کن

گفتم دلم از بند غـم آزاد گردان
گفتا که دل با یـاد حـق آباد گردان

گفتم که شام تار دلها را سحر کن
گفتا دعـا همواره با اشـک بصـر کن

گفتم که از هجران رویت بـﮯ قـرارم
گفتا که روز وصـل را در انتظـارم


فاطمه
ساعت15:18---5 بهمن 1393
عالیه

مریم
ساعت21:33---15 آبان 1393
وبلاگ خوبیه
ایشالا موفق و سربلند باشید


یـه بـسـیـجـی
ساعت16:34---2 شهريور 1393
آیا می دانید مضرات ماهواره در خانواده ها چیست؟
1.مخدوش نمودن رابطه فرزندان در خانواده
2.افزایش تاثیر پذیری جنسی و خشونت در جوانان و نوجوانان
3.پی ریزی و آمادگی ذهنی تفکر شیطان پرستی در جوانان و نوجوانان
4.ترویج خانواده های بی سامان و لجام گسیخته در ساختار سنتی خانواده
5.عادی جلوه دادن خیانت زن به شوهر نسبت به همدیگر
6.بی اهمیت جلوه دادن احترام به والدین
7.عادی جلوه دادن رابطه نامشروع جنسی دختر و پسر
8.هویت زدایی از مفهوم خانواده به عنوان کوچکترین واحد اجتماعی مستقل موثر
9.عادی جلوه دادن سقط جنین برای دختران قبل از ازدواج
10.تعصب زدایی از کانون خانواده و ترویج بی تفاوتی نسبت به حریم خانواده
11.ترویج مفهوم زندگی با دیگران به جای ازدواج
12.ترویج فمینیسم و کم رنگ کردن نقش مرد در جامعه در حد کسی که تنها جهت رفع نیاز های جنسی زن خلق شده است
13.ترویج بد حجابی در جامعه دستاورد استفاده از ماهواره است

امید است شما این مطلب را با ذکر نام وبلاگ ما در وب خود قرار دهید تا اطلاع رسانی شده باشد.

منتظر نظرات و پیشنهاد های شما هستم
پیروان ولایت
http://9545.lxb.ir


مجید
ساعت4:28---25 تير 1393

زيبـاترين حـس سـجده اين است که:

تو در گـوش "زمـين" پچ پچ ميکنـــے،

اما در "آســمان" صدایت را مــےشنوند...

سجـــــــــده هاتون قبـــول

التماس دعــا


کانون جوانان فریدن
ساعت22:31---18 تير 1393
با سلام
بسیار عالی و خوب دارید کار می کنید
اجرتون با صاحب الزمان


خاله ریحانه
ساعت12:45---13 خرداد 1393
سلام
وب زیبایی دارین


دیوونه ی حسین
ساعت12:44---13 خرداد 1393
سلام ب منم سر بزنید

یا حسیـــــــــــــــــــن


شیوا
ساعت16:50---10 خرداد 1393
سلام وبلاگ زیبایی دارین موفق وپیروزباشین

بانوی ایرانی
ساعت11:44---10 خرداد 1393
با سلام
وب خیلی خوبی دارید
ممنون از دعوتتون
موفق باشید


عمار
ساعت12:29---5 خرداد 1393
سلام
خوبه و ارزوی موفقیت دارم



نیما
ساعت18:24---26 اسفند 1392
عالیه داداش حرف نداره

عارف
ساعت17:53---26 اسفند 1392
سلام!
وبلاگ خوبی داری!

مطالبتون رو گسترش بدید و هدفتون رو دنبال کنید!
بزودی به جاهای خوبی خواهید رسید!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:, | 16:8 | نویسنده : گمنام |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • اسپید شاپ